vineri, 18 iunie 2010

..Asul de inima



Fiecare dintre noi a ajuns sa aibe cel putin o data in viata, o persoana de care sa fie atrasa mai mult decat ar fi normal. Ca o furtuna, care iti ia tot..iti ia mintile, amintirile, si de cele mai multe ori te duce jos.
Cei puternici, reusesc in cele din urma, cu greu ce-i drept, sa tina piept furtunii, insa cei slabi, sunt absorbiti cu totul, si naivitatea le da impresia ca iubirea este un dar al vietii.
Nu contest asta, dar de cele mai multe ori, viata inseamna ceva mai mult de atat. In cazul in care suntem singuri, nu e nimic gresit in a te indragosti, si in a te lasa dominat cu totul de furtuna, insa mai sunt si cazuri in care avem deja pe cineva langa noi. Si stim ca acel cineva a fost mereu acolo, ne-a sustinut, ne-a ajutat, ne-a ridicat de jos cand am avut nevoie. Iar atunci suntem nevoiti sa alegem. Sa alegem fluturasi in stomac, furtuna sau sa alegem stabilitate, loialitate.
Majoritatea vor spune sa-ti asculti inima, sa alegi "fluturasii", sa nu dai cu piciorul si sa profiti de o ocazie ca asta.
Eu personal, consider ca este o alegere gresita. Eu cred ca defapt iubirea e altceva. Cred ca majoritatea nu stiu sa faca diferenta intre a fi indragostit si a iubi.
Iubire inseamna stabilitate, loialitate, obisnuita, incredere, respect.
Chiar daca vrem sa ne satisfacem toate dorintele, si sa ne potolim setea de ceva, putem sa ne intoarcem de fiecare data, dispusi sa platim pentru faptele noastre, la cei pe care defapt ii iubim.

"Am cautat alte si alte senzatii, am fugit de acasa pretinzand libertate, am sarutat fara noima, am imbratisat fara rost, dar m-am intors de fiecare data, spasita, la cel pe care-l iubeam"

2 comentarii: