duminică, 21 martie 2010

...despre oameni speciali



..ajungi la un punct cand te gandesti la oamenii din jurul tau, te gandesti cine sunt ei defapt, ce reprezinta pentru tine, cat insemni tu pentru ei, cate ar face pentru tine si multe altele :)
...si constati cu stupoare ca nu ai mai mult de o persoana "speciala", speciala pentru tine...si atunci realizezi cat de prost ai fost, sau mai bine spus cat de naiv ai fost, si regreti, si ai vrea sa dai timpul inapoi si sa schimbi ceva, dar e prea tarziu...
Realizezi ca ai daruit sufletul tau unor persoane care habar n-au ce sunt niste oameni speciali, dar care nu evita sa afirme ca stiu.

Sunt momente in care vreau sa spun ceva, sau sa multumesc cuiva, sau pur si simplu vreau sa gasesc momentul potrivit sa-mi arat sentimentele, dar niciodata nu am timp pentru asta. Niciodata pana acum nu mi-am facut timp pentru asta, dar ceva m-a facut sa imi dau seama ca a venit clipa sa-i multumesc singurei persoane dragi mie si sa o felicit pentru ca e o persoana cu adevarat speciala. Iti multumesc draga mea pentru ca m-ai invatat sa ascult, si pentru acele clipe cand am simtit ca vine caderea, iar tu m ai sustinut, m-ai ascultat si mi-ai vorbit. Mi-ai fost alaturi ani de zile, si la bine si la rau. ASTA INSEAMNA O PERSOANA SPECIALA, o persoana cu magie in privire, in vorbe si in gesturi.

Si in acelasi timp in care mi-am dat seama ca trebuie sa ii mulumesc ei, am stiut ca trebuie sa scot unele persoane din viata mea. Am realizat ca unii oameni nu pot deveni niciodata speciali, din cauza caracterului, sau a mentalitatii pe care o au. Si atunci toate sperantele mele s-au dus dracu. M-am trezit la realitate si am vazut ca unii oameni din jurul meu s-au schimbat, si nu mai sunt "ai mei". Si mi-au ramas doar niste amintiri...unele frumoase, altele mai putin frumoase, unele care starnesc zambete, si altele care provoaca lacrimi. Imi pare rau ca am vazut o persoana speciala intr-o persoana fara caracter , si imi pare rau ca am daruit sufletul meu fara sa primesc nimic in schimb, nici macar un "multumesc". Va veni clipa in care toti o sa aflati ca ati pierdut ceva cu adevarat sincer, si in care veti regreta tot ce ati spus, sau ati facut, si atunci o sa vedeti care sunt persoanele speciale pe care ar trebu sa le pastrati.

In concluzie, ma simt norocoasa ca am langa mine o persoana speciala, si ma voi simti si mai norocoasa atunci cand veti realiza ce ati avut langa voi, si nu ati apreciat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu