sâmbătă, 27 martie 2010

...pentru ca e cald, si liliacul a inflorit ;x




Au fost momente in care nu credeam ca va fi bine, in care nu aveam incredere in mine, in care nu vedeam toate lucrurile bune din viata mea si in care nu apreciam personele din jurul meu.
Acelea au fost momentele in care era frig afara, si in care nu inflorea liliacul...pe atunci credeam ca liliacul nu mai infloreste niciodata...

De ce nu mi-am dat seama ca aia nu era fericire? De ce nu am stiut atunci ca iubirea nu inseamna nesiguranta si frica?
Chiar daca am realizat toate chestiile abia acum, sunt totusi fericita...sunt fericita ca sunt multe persoane care ma iubesc si care vor sa fie alaturi de mine mereu.

Eu, care am fost o viata intreaga atat de melancolica si de nelinistita, ma simt obligata sa va rog sa va urmati visele pana la capat. Pentru ca eu am astazi dovezi ca putem fi fericiti chiar si din motive marunte.

Si trebuia sa-ti spun, prietena mea, ca avem timp sa facem toate lucrurile din lume si o sa-ti spun ca ai avut dreptate, si o sa plangem, dar vor fi lacrimi de fericire..pentru ca acum e cald, si liliacul a inflorit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu