joi, 11 martie 2010

Mi-e dor de mare ?!



DA! Mi-e dor de mare! Dor nebun...
Imi amintesc cu zambetul pe buze de toate momentele alea minunate :). Nu pot sa nu ma gandesc la sunetul valurilor care se sparg in stanci, la luna care ne vegheaza mereu, la nisipul care ma zgarie usor.
Cred ca marea imi aminteste de cele mai bune momente din viata mea. Momentele in care stateam cu prietenele mele, in care nu ne puteam opri din ras, in care mancam clatite si dansam pana dimineata.
Din pacate lucrurile s-au schimbat. Marea nu ne primeste prea bine in perioada asta. Pare destul de suparata, sau nervoasa. Cred ca nu ii place sa o deranjam atunci cand se pregateste pentru venirea noastra.

Vreau sa fiu pe o plaja goala , sa alerg ca o nebuna si sa ma arunc in mare, sa astept rasaritul ascultand pe cineva cantand la o chitara, sa adorm ca un copil in bratele "lui" si sa ma trezesc cand soarele abia iese din mare.

Astept cu nerabdare sa scap de nebunia din oras, si sa ma duc la mare. Sa uit de trecerea timpului, stand pe plaja, pe nisip uitandu-ma la luna. Si sa-mi vina ideea de a face baie in mare, sa ma rasfat in apa calduta si dupa ce ies din apa sa tremur timp de o ora.

Acum stiu ca marea ma asteapta...

"-Mi-e dor de mare. Imi palce la mare ca esti curat tot timpul, marea te spala.
- Si esti sarat nu? Te spala si te sareaza.
- Tu ai fost vreodata la mare?
- Nu, dar am visat ca am fost. Ca intr-o zi mi-a intrat nisip in ochi si am plans toata ziua.
- Si cand ai intrat in apa ti-a trecut
- Da. Si am visat o casuta de paie pe plaja in care o sa stau si iarna si vara
- Si mai e cineva in ea?
- Suntem numai noi 2...a..si marea
- Pai si nu intra apa in casuta cand e furtuna?
- Nu, cand e furtuna intram noi in apa si ne plimbam pe valuri "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu