sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Cea mai frumoasa zi din viata mea!



Stateam si ma gandeam pentru ce sa ma trezesc dimineata? Ne trezim atatea zile, si nu ne punem de mai mult de 3 ori intrebarea asta. Si am inceput sa-mi amintesc de acele dimineti si care abia asteptam dimineata ca sa rad, sa mananc ceva bun (cum numai mama stie sa faca), sa ma joc, sa dansez si mai ales sa vad ce cadouri am mai primit. Si mereu, mereu o consideram cea mai frumoasa zi din viata mea pentru ca primeam niste cadouri si pentru ca toata lumea ma rasfata. Si acum..? Acum primesc multe cadouri. Zambesc larg, ma bucur ca cineva s-a gandit la mine si ii multumesc. Dar..nu mai zic "asta este cea mai frumoasa zi din viata mea".

Cred ca defapt, cand suntem copii stim sa apreciem mai bine lucrurile si avem ochi si pentru cele mai neinsemnate chestii.

Acum lucrurile s-au schimbat. Cand ma trezesc ma gandesc cu groaza la lucrurile pe care le am de facut in ziua respectiva, sunt mereu grabita, fara chef si fara pic de entuziasm, si incerc sa ma mobilizez, sa ma gandesc la ceva care sa ma faca sa-mi termin ziua cu bine. Mi se intampla de foarte multe ori sa nu inteleg care este lucrul care ma face sa ma mobilizez atat de mult.

In mod real, singurul lucru care ma motiveaza sa ma trezesc dimineata si sa nu raman in pat, este faptul ca vreau sa invat mai multe. Imi place sa primesc provocari din toate partile si imi place sa ma cunosc pe mine si sa-mi cunosc limitele.

Sunt zile in care ma trezesc fericita pentru ca stiu ca voi realiza ceva prin toata munca mea si pentru ca sunt apreciata de unele persoane dragi, dar mai ales pentru a-mi implini anumite dorinte, pentru care tot lupt, si sunt pe calea ce buna. (cred)
Vreau sa ajung in punctul in care fiecare dimineata sa inceapa cu bine, cu un zambet, cu tragere de imina, plina de bucurie si foarte multa multumire. Vreau sa am maturitatea necesara pentru a gasi 5 lucuri pentru care sa multumesc.

Si incepand de maine ma voi juca un joc cu mine. "Cap ou pas cap?" Sa vad daca sunt capabila sa zambesc in fiecare dimineata si sa gasesc 5 motive pentru care sa ma trezesc. Sa aleg sa am o zi minunata, si sa profit de ea.

De acum incolo, ma voi trezi cu un zambet urias pe fata, voi privi pe fereastra, si voi gasi primul motiv pentru care sa ma trezesc. Voi canta, voi face un dush fierbinte, ma voi imbraca, iar pe strada o sa merg cu un zambet deranjat pentru cei posomorati. Voi gasi in toate lucrurile marunte un motiv de fericire. Si voi spune in fiecare zi "Asta este cea mai frumoasa zi din viata mea! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu