duminică, 3 ianuarie 2010

Dorinte...



Un nou an: alte promisiuni, alte dorinte, alte cereri, alte standarde.

Privim inceputul de an ca pe un debut, ca pe un punct de plecare spre alte idealuri, spre implinirea acelor vise de pe vechea noastra lista si de ce nu, momentul in care ne mai promitem inca o data anumite lucruri care ne framanta.

Cati nu zic: "anul asta ma las de fumat" , "de anul asta nu mai beau", "anul asta o sa slabesc" , "de anul asta invat mai mult", "cu siguranta, nu o sa mai pun suflet si anul asta" ? Din pacate, ne multumim cu zisul. E mult mai simplu. Si incercam noi, si tot incercam sa ne respectam promisiunile, si reusim. Da, reusim pentru o saptamana, poate chiar doua, dar in a treia ne gandim ca doar o viata avem, si mai bine sa le facem pe toate de anul viitor.

Nu facem altceva decat sa ne pacalim singuri. Ne amagim, incepem sa credem in propriile minciuni. Refuzam sa rupem cercul in care suntem inchisi de atata vreme si refuzam sa evadam din zona de confort, pentru un bine, pentru binele nostru.

Ani de zile mi-am pus dorinte, mi-am propus lucruri, le-am trecut pe hartie, si acolo au ramas, pe hartie. Si tocmai acum am realizat ca nu sunt decat niste dorinte scrise pe o foaie, ramasa intr-un sertar. Si acum stau si ma intreb "de ce asa? de ce nu am reusit niciodata sa fac tot ce mi-am propus?", si cred ca am aflat raspunsul. Cateodata nu e suficient sa vrem, sa ne propunem, e mult mai mult de atat, trebuie sa ne dorim cu adevarat, iar atunci cand se va intampla asta, tot Universul va lupta pentru cauza noatra. Trebuie sa invatam sa credem in noi si in dorintele noastre, iar atunci cand suntem hotarati, sa ne facem un plan exact, sa ne organizam, sa ne stabilim niste limite pe care sa nu le incalcam indiferent de situatie.

Acum te aflii la linia de start, ai sansa sa-ti indeplinesti toate visele! Doreste-ti cu adevarat!

Un comentariu:

  1. Nu reusesti sa faci tot ce ti-ai propus pt ca tu uiti acea lista in fundul sertarului. Lipeste-o undeva, unde sa o vezi mereu. Candva o persoana desteapta mi-a zis sa imi pun lucrurile de care sa-mi amintesc in baie! Da, pune-o langa wc! Multa dreptate avea acea persoana. Acolo o sa o vezi mereu, o sa-ti amintesti ca ai de facut ceva. Am invatat multe pe wc, la 6 ani primele poezii, pe la 12 lectia la istorie, la 17 cat de mult te poate iubi o persoana. Trebuie doar sa vrei, iar vointa vine din interior, fii capabila sa o asculti :*

    RăspundețiȘtergere