luni, 4 ianuarie 2010

E greu sa iti gasesti fericirea?



Nu. Nu e deloc greu. Asta in cazul in care sti unde sa o cauti. Eu din pacate nu am invatat la scoala prea bine lectia asta, si sunt zile in care o uit de tot. Foarte rar mi se intampla sa-mi aduc aminte, si cand fac asta, chiar o gasesc si ma straduiesc sa nu o pierd, si cu cat incerc mai mult, cu atat se duce mai repede.

Un lucru esential este sa invatam sa ne bucuram de lucrurile marunte. De lucrurile pe care abia daca le observam...zambetul inocent al unui copil, o ploaie de vara, un curcubeu, prima ninsoare, o floare si mai ales sa avem ochi sa ne vedem prietenii, care sunt mereu, dar chiar mereu acolo cand ai nevoie de ei.
"All I need it`s all I have" - prin asta cred ca se intelege totul. E un exercitiu de gandire pozitiva care iti poate aduce fericirea. Cred ca e destul de logic. Pana la urma ce e fericirea? E starea de bine, e atunci cand de simti impacat cu tine, cand sti sa profiti de toate lucrurile din jurul tau, cand zambesti din suflet.

Continuarea citatului era "..and all I have it`s all I need" insa nu sunt de acord cu restul. Nu cred ca putem trai fara aspiratii, fara orizonturi. Am facut o pauza de scris si m-am gandit cum ar fi viata mea daca nu mi-as muta mereu mai departe orizontul spre care tind. Nu pot. Mi s-a oprit respiratia pentru o clipa si am avut senzatia fizica de sufocare.

De ce toata lumea spune ca fericirea e prea departe de noi?

As vrea sa vina clipa in care sa ma uit in ochii lui, sa-i zambesc si sa-i spun ca s-a inselat!

"Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"

Un comentariu:

  1. Cred ca persoanele care spun ca fericirea este mult prea departe de ei au standarde foarte inalte si asimileaza fericirea cu idealul.
    Si cum idealul este in proportie de 99% intangibil le este foarte greu sa gaseasca fericirea.
    Dupa cum ai spus mai sus, putini sunt cei care pot sa gaseasca in lucrurile marunte fericirea...

    RăspundețiȘtergere