miercuri, 13 ianuarie 2010

...despre barbati si alte aiureli




Trebuie sa recunosc ca sunt zile in care as vrea sa fiu barbat!

E atat de usoara viata lor. Universul lor e format din: sex si bautura. E atat de simplu. Uneori mi-as arunca la gunoi diplomatia, si i-as bate pe unii. Si dupa ce i-as bate, mi-as deschide o sticla de bere,iar de suparare, m-as intalni cu prieteni si m-as imbata. Si pe langa prietenii mei, sa-mi fac si alti prieteni, ca doar asa fac toti barbatii la betie.


Daca as fi barbat as iesi si m-as juca basket, sau football, si as injura fara sa am vreo problema. As strica un televizor, ca sa am ce sa repar, ca sa fiu priceput, ca doar vorba aia, asa tre` sa fie un barbat.

Daca as fi barbat, m-as trezi de dimineata, m-as duce la sala si as agata tipe, iar dupa, as face un dush si m-s intalni cu iubita mea. I-as spune ca mi-a fost dor de ea, chiar daca e 100% minciuna. As asculta atent tot ce mi-ar spune, as fi rabdator cu ea, as rasfata-o uneori, as asteptat-o oricat as fi nevoie si as incerca sa inteleg cum e ea contruita. Chiar daca, trebuie sa recunosc ca nu e usor sa fac asta.

Daca as fi barbat mi-as inchide telefonul de cate ori as fi "ocupat" si nu as povesti nimanui despre "Femeile mele". Nu as vorbi nicio femeie de rau in fata prietenilor mei. As avea niste principii foarte clare si nu as sta niciodata nu o femeie pe care n o plac, doar pentru sex.

Daca as fi barbat as intelege ce e in mintea unei femei, i-as intelege sentimentele pentru ca stiu cat doare. M-as bucura de fericirea femeii mele si m-as simti implinit in acel moment. M-as simti cel mai cel chiar daca nu as fi, si as incerca sa amagesc fete doar ca sa vad cum e sa nu iti pese "dupa". M-as bucura de mesele imbelsugate, fara sa ma gandesc ca se pun pe solduri.

As vrea sa fiu barbat pentru ca pe ei nu se pune celulita. Pentru ca sunt mai multe femei decat barbati si am de unde alege. Pentru ca nu trebuie sa imi fac griji dimineata din cauza cearnelor. Pentru ca nu mi se fac avansuri pe care trebuie sa le resping diplomatic.

..dar daca stau mai bine si ma gandesc n-as vrea sa fiu barbat pentru ca ei traiesc mai putin decat femeile, pentru ca intotdeauna in spatele unui barbat puternic sta o femeie puternica si pentru ca nu stiu daca ca "pruncul meu" e al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu